Pàgines

REFREDAT DE NASSOS I ÀLOE VERA

Dissabte per la nit vaig agafar un refredat de nassos, en tots els sentit: per la potència del refredat i perquè la part més afectada pel refredat, va ser el meu nas.

I potser us preguntareu perquè us explico tot això, doncs perquè habitualment, quan agafo un refredat de nas, aquest queda força escaldat de tant mocar-me.

Aquest cop, però, vaig enganxar el meu pot de gel d'àloe vera d'Aloebody i me'n vaig anar aplicant cada cop que em mocava.



El resultat va ser GENIAL!!  Ni una engruna d'irritació a la pell gràcies al poder hidratant de l'àloe vera. Em va anar molt bé i per això ho vull compartir amb vosaltres.

Ara ja estic recuperada, torno a estar en plena forma i molt agraïda al gel d'àloe vera d'Aloebody.


UN MOMENT!!  NO MARXEU ENCARA!!

Recordeu-vos de fer les comandes dels productes d'Aloebody (àloe vera 100% pur) als vostres distribuïdors.  

Us preparem unes boniques presentacions perquè, a més a més de regalar qualitat, regaleu també bona presència.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars